Hotel Stefani
Sibiu, Jud. Sibiu, Romania
- 3

Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Hotelul Stefani se afla la 5 minute de mers cu masina de Aeroportul International din Sibiu si la 20 de minute de mers pe jos de Piata Mare si de Muzeul Brukenthal. Ofera acces gratuit la internet Wi-Fi in toate zonele si un restaurant a la carte cu preparate din bucataria traditionala romaneasca.Intr-un decor cald si placut, Hotel Stefani din Sibiu va intampina
cu 22 de camere duble, dintre care 12 cu pat matrimonial si 10 twin,
6 camere duble cu pat suplimentar, 2 suite si un apartament de lux,
ce vor face si cel mai exigent musafir al nostru sa se simta ca
acasa
Toate unitatile sunt dotate cu un TV cu ecran plat, iar fiecare camera are o baie privata cu dus sau cada si articole de toaleta gratuite. Unele camere au si balcon.
Restaurantul Hotelului Stefani din Sibiu are o capacitate de 170
de locuri, cu un mobilier elegant si satisface cele mai rafinate
gusturi culinare ale oaspetilor nostri.
Oaspetii se pot relaxa si pe terasa sau la barul hotelului, care serveste o varietate bogata de bauturi. Cele mai apropiate magazine sunt la 20 de metri de hotel.
Proprietatea asigura parcare gratuita. Gara si autogara din Sibiu se afla la 3,5 km de hotelul Stefani. Puteti gasi un loc de joaca la 50 de metri.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!




CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra