HP Tower One ex Ramada
Brasov, Jud. Brasov, Romania
- 4

Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Situat la intrararea in Brasov, aproape de zona comerciala a orasului, hotelul Ramada Brasov este primul si singurul hotel ce apartine unui lant international care exceleaza prin calitatea si profesionalismul serviciilor oferite.Hotelul pune la dispozitia clientilor sai urmatoarele:
- Cazare in 113 camere (single, double, executive, apartament, apartament presidential);
- Centru de conferinte:
- 3 sali modulare de conferinta (Topaz, Aquamarine si Sapphire) cu o capacitate maxima de 50 de persoane, fiecare;
- sala Executive Boardroom,cu o capacitate de 20 de persoane.
- Centru de afaceri (conexiune internet, servicii secretariat);
- Restaurant The Grill, cu o capacitate de maxim 90 de persoane;
- Restaurant Coral, cu o capacitate de 250 de persoane;
- Centru de sanatate: sauna uscata, sauna umeda, fitness, sala de relaxare cu fotolii termo-reglabile;
- Parcare exterioara 70 de locuri.
Servicii si facilitati:
- acces gratuit la internet (wireless in lobby si in salile de conferinta si broadband in camere);
- bancomat;
- acces gratuit la centru de sanatate;
- parcare gratuit;
- servicii de fax si curierat*;
- servicii de spalatorie*;
- asistenta la transportul bagajelor;
- aparat de lustruit pantofii.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!




CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra