× Hello Holidays

MAJESTIC OLIMP

Olimp, Jud. Constanta, Romania

  • 3

Cauta vacanta dorita

Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos

Important! Anumite unitati de cazare au un minim de sedere intre 2-7 nopti.
In cazul in care cautarea dvs. nu a generat rezultate va rugam sa o refaceti pe un numar mai mare de nopti.
Camere la cerere - cu reconfirmare in max 48 de ore
Camere disponibile - cu confirmare imediata

Descrierea Hotelului

Hotel Majestic Olimp este structurat pe 13 etaje deservite de lift, punand la dispozitie spatii de cazare dotate cu aer conditionat, TV, minibar, podele cu gresie, baie cu cadita de dus ( cada-in apartamente), cosmetice gratuite, acces pe baza de card magnetic sau cheie.
Masa poate fi servita in restaurantul hotelului care ofera preparate apartinand bucatariei romanesti si internationale. Incepand cu vara 2020 Hotel Majestic Olimp se alatura hotelurilor care ofera servicii de tip all inclusive, cu mic-dejun, pranz si cina servite sub forma de bufet suedez. Pe terasa restaurantului sunt organizate in unele seri spectacole cu muzica live.
Pe langa facilitatile de cazare si masa, hotel Majestic Olimp ofera oaspetilor sai multiple posibilitati de petrecere a timpului: piscina exterioara, piscina pentru copii incalzita pe toata perioada de functionare, gradina si locuri de joaca pentru copii (interior si exterior). 
Parcarea este gratuita, in limita locurilor disponibile.
Dotari camere
Camerele duble au 18 mp si sunt dotate cu pat matrimonial sau 2 paturi twin, aer conditionat, televizor LCD, pardoseala cu gresie, baie dotata cu cadita de dus, racitoare tip minibar, produse cosmetice, prosoape. Nu au balcon.
Repartizarea camerelor se face la momentul cazarii, in functie de disponibilitate.
Apartamentele au 36 mp si sunt formate din dormitor cu pat matrimonial si living cu canapea extensibila, cada in baie. Au aceleasi dotari ca si camera dubla. Sunt localizate cate unul  pe fiecare etaj. Au frigider.
Patul suplimentar este de tip cadru fix sau fotoliu extensibil.

Servicii de masa:
Demipensiune/ All inclusive:
- Mic dejun bufet suedez ( 07.30 - 10.00 ), micul dejun este diversificat si include: diverse preparate si bauturi: apa, suc, ceai, lapte si cafea
- Pranz bufet suedez ( 12:30 14:30 ) cu bauturi alcoolice ( bere si vin ) si nonalcoolice incluse pe durata mesei
- Cina bufet suedez ( 18:30 20:30 ) cu bauturi alcoolice ( bere si vin ) si nonalcoolice incluse pe durata mesei
La suplimentul all inclusive bauturile sunt incluse in intervalul 11:00 22:00, servite in barul de la restaurant.

Servicii incluse:Program de seara - muzica live pentru adulti;
Acces gratuit la cele 2 locuri de joaca situate atat in interiorul hotelului, cat si in exterior;
Acces gratuit la piscinele complexului cu sezlong gratuit in limita disponibilului.
Piscina pentru copii este incalzita pe intreg sezonul estival;
Umbrele / Hamac / Balansoar, gratuite la piscina in limita disponibilului
Acces gratuit internet WI-FI in complex doar in lobby bar si receptie 
Parcare auto gratuita in limita locurilor disponibile;
Pastrarea obiectelor de valoare / Depozitarea si pastrarea bagajelor / Patut bebelus la cerere/ comanda taxi/ Jocuri divertisment (sah, table, rummy, carti de joc, tenis de masa)/ Stand de presa nationala si international la receptie, infomatii turistice, cultural-sportive, adrese/ Convorbiri interne si internationale/ Servicii postale, servicii fax;
Nu se accepta cazarea cu animale de companie.









Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.

Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.

Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.

Recenzii

Recenzie adaugata cu succes!

Scrie si tu o recenzie!

Pentru a adauga o recentie trebuie sa intri in contul tau! Acceseaza butonul de mai jos pentru a intra in cont!
Intra in cont!
 
Zeci de mii de TURISTI FERICITI
CALITATEA ne defineste
SIGURANTA e prioritatea noastra
TARIFELE ne recomanda

ABONEAZA-TE
si fii la curent cu cele mai mari REDUCERI!

CE ZIC CLIENTII NOSTRI

Mulțumim hello Holidays, mulțumim.doamnei ghid Oana Popescu o personalitate mulțumim domnului șofer,pelerinajul din insula corfu sf spiridon a fost de nota 20,aștept oferte oriunde în lume cu doamna P...

Gabriel Enache, 16.12.2024 Citeste mai mult

Buna ziua.Multumim echipei dumneavoastre(soferi,ghid)care a fost alaturi de noi in pelerinajul de la Sf.Spiridon-Grecia 09-14.12.2024.Sunt niste omeni minunati,am trait o experienta minunata alaturi d...

Harmanescu Mioara, 16.12.2024 Citeste mai mult

intra in comunitatea noastra

Facebook Instagram YouTube TikTok LinkedIn
Reduceri vacante
Solicita oferta