Marlena Hotel
Stalida, Creta-Heraklion, Grecia
- 3
Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Descriere: Acest hotel de 3* este localizat aproape de soseaua principala dintre Heraklion si Agios Nikolaos, aproape de centrul statiunii Stalida si plaja, precum si de nenumarate baruri, magazine, cafenele etc.Localizare: Marlena hotel este la aproximativ 28 km de aeroportul din Heraklion.
Dotari camere: Hotelul are in total 32 de camere (classic single, dubla si tripla) care au baie cu dus, aer conditionat, uscator de par, seif, frigider, telefon, televizor.
Facilitati hotel: receptie- fast check in/check out, restaurant, patut pt copii (la cerere), scaun pt copii in restaurant, servicii medicale (la cerere), taxi (la cerere), lounge, camera pt depozitarea bagajelor, terasa, piscina exterioara cu piscina pt copii, umbrele si sezlonguri.
Web: https://www.marlenahotel.gr/
Nota informativa: Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare. In momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor.
Taxa de statiune obligatorie - se plateste la receptie:
- 0,5 euro/camera/noapte la hotel 1-2*;
- 1,5 euro/camera/noapte la hotel 3*;
- 3 euro/camera/noapte la hotel 4*;
- 4 euro/camera/noapte la hotel 5*;
- 0,5 euro/noapte/apartament sau studio la unitatile de cazare tip apartamente si studiouri.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra