Melodia
Venus, Jud. Constanta, Romania
- 4

Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Localizare: Hotel Melodia este situat la 145 m de plaja, fiind primul hotel din Venus venind dinspre Cap Aurora.Servicii de cazare:- cazarea se face in camere cu balcon, dotate cu un pat matrimonial sau cu 2 paturi tip twin. Camerele sunt mochetate, dotate cu yala magnetica, economizor, minibar, seif, TV LCD (cablu 65 programe), telefon, uscator de par, instalatie de climatizare. Toate camerele au in dotare bai cu cabina de dus. Accesul la internet (wireless) este gratuit
- tipul de camera alocat (twin sau matrimoniala) se stabileste la momentul cazarii turistului in functie de disponibilitatea hotelului
- este strict interzis gatitul in camera si accesul cu orice tip de dispozitive electrocasnice
Servicii de masa:
- pachetul all inclusive include:
- micul dejun va fi servit in regim bufet suedez la restaurantul Melodia intre orele 7.30-10.00
- pranzul se va servi in regim bufet suedez la restaurantul Melodia intre orele 12.00-14.30
- cina se va servi in regim bufet suedez la restaurantul Melodia intre orele 19.00-21.30
- serviciile din ziua sosirii incep cu cina, iar la finalul sejurului, in ultima zi, micul dejun si pranzul
- la restaurant, doar in timpul programului de masa sunt incluse: apa, bauturi racoritaore gama Pepsi si cafea (nu se servesc specialitati din cafea); vinul casei, bere draft, bauturi spirtoase- vodka, brandy, rom, vermut, lichior si whiskey (bauturile alcoolice se servesc doar in timpul pranzului si al cinei)
- la barul de la piscina SeaHorse sunt incluse: vinul casei si bere draft (in intervalul 10.00-21.30), apa, bauturi racoritoare gama Pepsisi cafea- nu se servesc specialitati din cafea (in intervalul 10.00-21.30), gustari (produse patiserie, inghetata, popcorn, fructe) (in intervalul 16.00-17.00)
- nu se poate opta pentru doua perioade de cazare cu regim de masa diferit
- dupa orele 21.30, barul de la piscina trece in regim a la carte iar bauturile incluse in pachet pot fi servite doar in cadrul restaurantului pana la 21.30
- incepand de la ora 20.00, hotelul are muzica live si activitati la barul de la piscina
- sunt disponibile optiuni de masa pentru copiii sub 4 ani
- in perioadele 16.06-30.06.2023 si 06.09-17.09.2023 serviciile de masa in regim de demipensiune (pranz) se vor asigura optional in regim set meniu (supa/ciorba, fel principal, desert si o bautura la alegere:apa/suc/bere/vin). Cina se poate servi a la carte din meniul restaurantului. Serviciile de masa incluse in pachetele predefinite se vor servi in sistem bufet suedez pentru minim 40 de persoane; in caz contrar, cina se va servi in sistem fisa cont (a la carte din meniul restaurantului)
- pentru copii, pranzul este optional
- nu este permis accesul turistilor in restaurant cu bauturi din exteriorul hotelului
Servicii gratuite:
- parcare in limita locurilor disponibile (80 locuri)- acces piscine adulti si copii (jacuzzi, sezlong, umbrela, masuta)
- acces plaja privata (150 m distanta de hotel)- sezlong, umbrela, masuta- in limita locurilor disponibile
- doua locuri de joaca de copii
- clubul copiilor; accesul la clubul copiilor si locurilor de joaca din incinta hotelului se pot face doar in functie de reglementarile legislative in vigoare pe durata sejurului
- zona relaxare, sauna, sala fitness
- primire si expediere corespondenta
- informatii turistice
- rezervari.
Animale de companie: Nu este permis accesul animalelor de companie.
Tarifele nu includ taxa locala in valoare de 5 lei/adult/noapte (aceasta fiind platita la receptia hotelului conform Hotararii nr. 283/23.12.2020 a Consiliului Local Mangalia).
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!




CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra