Mon Jardin-Mahmudia
Zona Delta Dunarii, Romania
- 4

Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Localizare: Situat pe ruta Tulcea-Murighiol, in localitatea Mahmudia, in plin paradis salbatic al Deltei Dunarii, Hotelul Mon Jardin ofera o oaza de lux, liniste si confort intr-o ambianta de un rafinament aparte.Camere:
9 camere economy cu vedere catre localitate (supraf medie 15 mp, 2 paturi twin alaturate)
6 camere standard cu vedere catre localitate (supraf medie 24 mp, 2 paturi twin alaturate)
11 camere standard cu vedere catre Dunare (supraf medie 24 mp, 2 paturi twin alaturate)
9 family rooms (dormitor cu pat matrimonial, living cu canapea extensibila, vedere partiala Dunare)
2 apartamente (dormitor cu pat matrimonial, living cu canapea extensibila, decomandat, vedere partiala Dunare)
Servicii gratuite: internet wireless, piscina exterioara, parcare pazita si supravegheata video.
Orar cazare:
- Check in: incepand cu ora 16:00
- Check out: pana in ora 12.00
Sosirea inainte de ora 16:00 si plecarea dupa ora 12:00 vor fi onorate in functie de disponibilitate si cu plata taxei de early check-in / late check-out, in valoare de 50% din tariful unei nopti de cazare.
Regulament:
Cazarea oaspetilor
Check in : 16:00
Check out : pana in ora 12.00
Sosirea inainte de ora 16:00 si plecarea dupa ora 12:00 vor fi onorate de hotel in functie de disponibilitate, si cu plata taxei de early check-in / late check-out, in valoare de 50% din tariful unei nopti de cazare.
Parcare:
Spatiul de parcare este gratuit, in limita locurilor disponibile, nefiind necesara rezervare.
Desi parcarea este pazita si supravegheata video, nu ne asumam responsabilitatea in caz de furt sau de daune pe suprafata proprietatii.
Siguranta obiectelor personale
Recomandam folosirea seifurilor disponibile in camere pentru depozitarea obiectelor de valoare.
Nu ne asumam raspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate in incinta proprietatii, hotelului, restaurantului, barului, etc. Obiectele uitate, vor fi returnate catre clienti, prin intermediul firmelor de curierat, cu plata la destinatar.
Animale de companie
Si noi suntem iubitori de animale, insa din pacate, in locatia noastra nu este permisa cazarea cu animale de companie de nici o marime/specie.
Comportament
Ne rezervam dreptul de a refuza cazarea sau servirea in restaurant a clientilor in stare de ebrietate, nepoliticosi sau turbulenti care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjeaza alti clienti.
In hotel nu este permis consumul de bauturi si alimente din exterior. De asemenea este interzis excesul de bauturi alcoolice, sonorizrile de volum ridicat atat in interior cat si in exterior, la ore tarzii, care i-ar putea deranja pe ceilalti turisti cazati.
Dress Code
Hotel Mon Jardin nu impune un cod vestimentar dar, recomandam decenta si respect, atat fata de ceilalti oaspeti cat si de personal, astfel va rugam sa evitati accesul in spatiile publice (restaurant, bar, lift, receptia hotelului), in tinute necorespunzatoare (halat, costum de baie, sort, etc).
Acces piscina
Accesul in piscina este permis doar in costum de baie, dusul fiind obligatoriu la intrarea/iesirea din piscina.
Prosoapele pentru piscina se vor solicita de catre client la receptia hotelului. Este interzisa folosirea prosoapelor si halatelor din camera la piscina hotelului.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!




CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra