Navarria
Limassol, Cipru
- 3

Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Situat pe malul apei din Limassol, Hotelul Navarria Blue oferă cazare la prețuri accesibile, cu vedere la mare și la munte și Wi-Fi gratuit. Sunt disponibile și facilități de agrement, cum ar fi o piscină în aer liber, un teren de tenis și tenis de masă. Fiecare dintre camere sunt dotate cu aer condiționat, mini-frigider la cerere și TV prin satelit. Oaspeții se pot bucura de vederea uimitoare spre mare și munte de la balcoanele lor. Navarria se află la câțiva pași de ruinele Amathunda și la 4,5 km de centrul orașului Limassol. Există transport public chiar lângă proprietate, iar hotelul oferă parcare gratuită. Aeroportul Larnaca și Aeroportul Paphos sunt ambele la mai puțin de 60 km.Localizare
Hotelul este situat la 4.5 km de centrul orașului Limassol, în apropiere de plajă și de ruinele Amathunda.
Facilități hotel
recepție 24 h, bar, restaurant, cafenea, facilități pentru organizarea conferințelor, organizări evenimente.
Facilități camere
baie proprie, balcon, aer condiționat cetralizat, încălzire centralizată, radio, telefon cu linie directă, seif, TV prin satelit, minibar, uscător de păr, fier de calcat (la cerere).
Sport și agrement
piscine, teren de tenis, tenis de masă, biliard, snooker, bowling, jocuri video, centru spa și wellness, masaj.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!




CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra