Noho Hotel
Rethymnon, Creta-Heraklion, Grecia
- 4
Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Descriere: Hotelul Noho ofera 82 de camere, cu vedere spre gradina sau spre mare.Localizare: Hotelul este situat la aproximativ 300 m fata de plaja din Skaleta, in Rethymno, la aproximativ 65 km distanta fata de aeroportul din Heraklion.
Dotari camere: Toate camerele sunt dotate cu aer conditionat, Wi-Fi, seif, TV, minifrigider, facilitati pentru preparare cafea sai ceai, baie privata, uscator de par, balcon.
Facilitati hotel: Hotelul pune la dispozitia oaspetilor 2 restaurante, 2 baruri, 2 piscine exterioara ( piscina pentru copii integrata), tobogane, sezlonguri si umbrele (gratuit la piscina) loc de joaca pentru copii, miniclub (6 - 11 ani), Wi-Fi in lobby, receptie 24h,
Plaja: Hotelul se afla la 300m de plaja nisipoasa premiata cu Blue Flag unde sezlongurile si umbrelele sunt cu plata. Exista facilitati pentru practicarea sporturilor acvatice.
Pagina web: https://azulecohotel.com/index.php/noho-hotel/
Nota informativa: Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare. In momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor.
Taxa de statiune obligatorie - se plateste la receptie.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra




