Serin Hotel
Marmaris, Turcia
- 2

Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Serin Hotel este o proprietate de 2 stele situată în Marmaris care oferă un restaurant și o piscină în aer liber cu șezlonguri și umbrele de soare. Proprietatea are recepție cu program non - stop, unde clienții sunt întâmpinați cu ospitalitate în orice moment al zilei. Parcarea este disponibilă la proprietate gratuit.
Camerele au balcon cu masă și scaune unde pot fi petrecute momente de relaxare. Camerele de la Serin Hotel au în dotare Tv și seif. În camere există baie prevăzută cu foehn. Proprietatea oferă camere pentru nefumători.
Serin Hotel pune la dispoziția oaspeților un restaurant. Masa poate fi servită atât în interior, cît si în aer liber, pe terasă, în funcție de vreme. Oaspeţii pot avea diverse băuturi răcoritoare sau alcoolice la bar.
Din facilitățile oferite de proprietate nu lipsesc cele spa, unde oaspeții se pot relaxa și detoxifia la saună. Pentru cei interesați proprietatea oferă servicii de coafor. În cadrul proprietatății există piscină în aer liber cu tobogan cu apă, pentru cei dornici de distracție.
Serin Hotel organizează seri de muzică live.
Copiii se pot distra la piscina special amenajată, prevăzută cu tobogane cu apă.
Printre alte servicii proprietatea oferă și serviciul de spălătorie.
Serin Hotel se află la 800 m de Marmaris și la 94 km de Aeroportul Dalaman.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!




CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra