Slavija
Split, Croatia
- 3

Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Hotelul Slavija este construit in stil traditional, acesta ofera oaspetilor sai servicii si facilitati de inalta calitate, datorita carora se pot bucura de o vacanta de neuitat.Localizare
Situat in zidurile istorice ale cladirii Palatului Diocletian, Hotelul Slavija ofera acces facil catre gara, statia de autobuz si port, aflate la doar 300 m. In apropiere, se regaseste Templul Jupiter, iar Catedrala orasului Split este la o distanta de numai 40 m.
Facilitati hotel
Hotelul Slavija ofera turistilor urmatoarele facilitati: receptie deschisa 24h, acces gratuit la internet, seif, terasa, camere pentru nefumatori, zona pentru fumatori, inchirieri biciclete si auto. De asemenea, hotelul dispune de programe create special pentru turistii care doresc sa viziteze imprejurimile. Parcarea este posibila in locuri publice si se taxeaza. Oaspetii pot incepe ziua cu mic dejun continental servit in fiecare dimineata in restaurant sau in camera (serviciu oferit gratuit) sau se pot bucura de reduceri la unele dintre restaurantele din apropiere.
Facilitati camere
Camerele hotelului sunt de diferite tipuri (duble, triple, cu patru paturi, cu terasa sau balcon) si sunt dotate cu toate cele necesare: baie proprie cu dus sau cada, aer conditionat, televizor prin satelit, telefon, incalzire, uscator de par, oglinda de machiaj, conexiune la internet, room service gratuit. Luminoase si confortabile, acestea ofera vedere panoramica asupra orasului.
Puncte forte
Pozitie excelenta in centru, camere de diferite timpuri, room service gratuit, servicii diversificate pentru vizitarea imprejurimilor.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!




CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra