Tabara Pasaport pentru succes, Public Speaking
Brasov, Jud. Brasov, Romania
- 3

Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Pașaport pentru Succes "Public Speaking și Comunicare" este programul în care adolescenții învață cum să contruiască și cum să susțină o prezentare de succes în orice situație și cum să inițieze și să susțină o discuție. Programul Pașaport pentru Succes “Public Speaking” a fost conceput pentru adolescenți, pentru a-i ajuta să își dezvolte abilitățile necesare pentru a vorbi în fața unui grup și a unei audiențe. Adolescenții exersează “pe viu” crearea discursului, organizarea spațiului în care urmează să vorbească, folosesc instrumentele de prezentare (microfoane, sisteme de sunet, flipchart, videoproiector, promter) și gestionează diferite probleme tehnice, de organizare sau din public care pot să apărea. PROGRAMUL TABEREI: Ziua 1: Teama de a vorbi în public Cum îmi înving teama de a vorbi în public Cum să îmi construiesc încrederea în sine prin vorbitul în public Ziua 2: Structura prezentării Ce teme îmi aleg Cum structurez mesajul: exemple de structuri pentru mesaje scurte și mesaje lungi Ziua 3: Prezentarea Cum încep un discurs Tehnici de captare a atenției Alegerea cuvintelor Stăpânirea vocii Corpul: cum transmit mesajul prin modul în care mă mișc Cum închei un discurs Ziua 4: Gestionarea publicului Ce fac dacă greșesc Cum rezolv diferite probeme care pot apărea Cum reușesc să fiu autentic Cum accept felicitările și mulțumirile Cum răspund la critici Ziua 5: Cum îmi aranjez spațiul Sunetul Lumina Unde mă poziționez Unde așez laptopul și videoproiectorul Cum aranjez sala Vorbitul online, în fața camerei Activități outdoor Drumeții Parc de aventură Cursă cu obstacole Atelier de supraviețuire Jocuri de apă Jocuri de echipă Tir cu arcul și airsoft BENEFICII Își îmbunătățesc postura corpului Lucrează la voce și își folosesc vocea în funcție de impactul pe care îl doresc Știu să structureze un mesaj pentru a fi ușor de înțeles Primesc tehnici practice de ce să facă când greșesc Învăță să nu se simtă afectați când cineva le respinge mesajul sau îi critică Învață cum să răspundă la critici și feedback negativ Conștientizează 10 erori de comunicare și tehnicile de corectare a acestora Învață importanța storytelling ului în public speakingDatorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!




CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra