Venezia Palace
Lara , Antalya, Turcia
- 5

Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Hotelul Venezia Palace este situat in Kundu, la 20 km de centrul orasului Antalya si la 15 km de aeroportul Antalya. Hotelul are o atmosfera unica, prezentand frumusetea mistica a coastei mediteraneene in stilul venetian, fiind o copie fidela a pietei San Marco din Venetia.Localizare
Hotelul Venezia Palace este situat in Kundu, la 20 km de centrul orasului Antalya si la 15 km de aeroportul Antalya. Hotelul are o atmosfera unica, prezentand frumusetea mistica a coastei mediteraneene in stilul venetian, fiind o copie fidela a pietei San Marco din Venetia, orasul canalelor de apa si al palatelor.
Sport si agrement
Centru de fitnes, sauna, baie turceasca, jacuzzi, terenuri de tenis, squash, mini fotbal, volei pe plaja, baschet, tenis de masa, darts, biliard; sporturile de apa care nu necesita carburanti sunt gratuite. Serviciile care se platesc suplimentar sunt: lectiile de tenis, echipamentul de tenis, tenisul in nocturna, sporturile de apa cu motor, scoala de scufundari, masajul si centrul de infrumusetare. Program de animatie zilnic, in fiecare seara program de divertisment.
Facilitati camere
Sunt patru cladiri diferite: San Marco, Castello, Santa Maria si Campanella Tower (pentru luna de miere). In total sunt 540 de camere. Sunt 419 camere standard in cladirile San Marco si Santa Maria (25 m2; 2 + 1 pax), 40 de camere familiale (40 m2; 2 + 2 pax); 59 de camere standard in cladirea Castello (30 m2; 2 + 1 pax), 15 camere rezidentiale Castello (45 m2, 2 + 2 pax), 1 suita Regala Castello (100 m2, max. 2 pax), 3 vile (130 m2; 6 + 2 pax). Toate camerele sunt cu vedere spre mare sau gradina sau piscina, baie privata cu cada / dus, uscator de par, telefon in baie, A / C, telefon direct, mocheta, minibar, seif, TV satelit si muzica. Camerele cu usa de comunicare sunt 2 camere standard cu usa intre ele. Suitele sunt cu dormitor si living, vilele sunt duplex cu trei dormitoare fiecare cu baie proprie si una dintre ele cu jacuzzi.
Facilitati hotel
Restaurantul Bellini - principal, restaurante A`La Carte - Ristorante Veneto (Italian), Burano (bucatarie internationala), Ottoman (bucatarie turceasca), La Caretta (bucatarie braziliana si argentiniana), Cafe Florian - patiserie, Lido Bar - pentru gustari in timpul zilei si 9 baruri in cadrul complexului hotelier. Magazine, spalatorie si curatatorie, doctor, baby sitting, coafor, centru de infrumusetare, internet, rent a car - toate sunt cu plata. All Inclusive intre orele 7.00 - 2.00 - bufet deschis pentru mic dejun, mic dejun tarziu, pranz, gustari intre orele 14.30 - 16.00, patiserie 16.00 - 18.00, cina, restaurante A`La Carte cu rezervare in avans si pot fi folosite astfel: pentru 5 - 6 nopti - o singura data, pentru 7 - 10 nopti - de doua ori si pentru peste 11 nopti - de trei ori. Daca oaspetii doresc sa depaseasca aceasta limita va fi contra cost. Toate bauturile locale, minibar (doar bauturi racoritaore si apa se reimprospateaza zilnic). Bauturi speciale de import, bauturi imbuteliate si vinuri, sucuri proaspete de fructe, room service, bauturi de lux sunt contra cost.
Piscina
Piscina exterioara principala are 3500m2 (inchisa iarna), piscina exterioara cu jacuzzi max 20 pax (inchisa iarna). Piscina interioara 165 m2, incalzita iarna, piscina interioara cu jacuzzi max. 15 pax (incalzita iarna). Aqua park cu 2 tobogane pentru adulti (de 56 m si de 22m).
Facilitati pentru copii
Piscina exterioara pentru copii are 240 m2 (inchisa iarna) si 2 tobogane pentru copii (cate 10m lungime fiecare). Mini-club (4-12 ani), animatie pe timpul zilei si seara.
Plaja
Hotelul este pe plaja privata de nisip, cu prosoape, sezlonguri si umbrele gratuit.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!




CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra