Hotel Osmolis
Dubrovnik, Croatia
- 7
- 4
- Avion

Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Hotel Osmolis se află in Zaton, la 1,8 km de Plaja Sjekirica, și oferă o piscină in aer liber sezonieră, un centru de fitness, o terasă și parcare privată gratuită. Fiecare unitate de la acest hotel de 4 stele are vedere la mare, iar oaspeții beneficiază de acces la un bar și un centru spa și de wellness. Acest hotel include o saună, o recepție deschisă nonstop și WiFi gratuit in intreaga proprietate.
La acest hotel, toate camerele oferă climatizare, o zonă de relaxare, un televizor cu ecran plat cu canale prin cablu, o cutie de valori și o baie proprie cu duș, articole de toaletă gratuite și un uscător de păr. Unele camere speciale de la această proprietate vă vor oferi o bucătărie cu o mașină de spălat vase, un cuptor cu microunde și o plită. La Hotel Osmolis, camerele includ lenjerie de pat și prosoape.
La proprietate este disponibil in fiecare zi un mic dejun tip bufet, continental sau vegetarian. Hotel Osmolis are un restaurant care servește mancăruri din bucătăria mediteraneană, internatională și croată. La cerere, sunt disponibile și preparate vegetariene, fără lactate și vegane.
Acest hotel se află la 22 km de Columna Orlando și la 22 km de Fantana lui Onofrio. Cel mai apropiat aeroport este Aeroportul Dubrovnik, situat la 37 km de Hotel Osmolis.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!




CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra