Golden City Hotel Istanbul
Istanbul, Turcia
- 5
- 4
- Avion

Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Amplasare
Situat pe o stradă principală, hotelul urban este perfect pentru cei ce călătoresc în scop de afaceri și se află la Istanbul. La aeroportul Istanbul (IST) se poate ajunge în cam 22 de km.
Dotări
Hotelul oferă 62 de camere pe 10 nivele la care se poate ajunge cu 2 lifturi. În zona de primire, la recepția deschisă 24 de ore, clienții sunt întâmpinați călduros de personal ce vorbește mai multe limbi. Serviciile de check-in și check-out sunt disponibile la orice oră. Facilitățile unității de cazare cuprind o garderobă, o cameră de bagaje, un seif, un schimb valutar și un bancomat. În spațiile comune, conexiunea Wi-Fi le oferă clienților acces la internet. La serviciul de organizare a excursiilor se dă o mână de ajutor la planificarea excursiilor. Există facilități pentru persoanele în scaun cu rotile. O grădină oferă mai mult spațiu pentru relaxare și odihnă în aer liber. Printre celelalte facilități ale locului de cazare se numără un chioșc cu ziare și un spațiu cu televizor. În cazul în care călătoresc cu mașina, clienții pot să parcheze într-un garaj sau în parcare (contra cost). Printre alte servicii se găsesc un serviciu de transfer, room service contra cost, un serviciu de spălătorie, o spălătorie de tip self-service, serviciile unui valet și un autobuz propriu pentru navetă. Un centru de închirieri de biciclete oferă echipamentul necesar pentru a descoperi zona. Ziarul cotidian este gratuit pentru clienți. Pot fi ținute prezentări, reuniuni sau conferințe în una dintre cele 8 săli de conferință.
Locul de cazare
Aparatul de aer condiționat și sistemul de încălzire creează o atmosferă plăcută în camere. Majoritatea spațiilor de cazare au vedere spre mare. În camerele cu mochetă este disponibil un pat dublu. În plus, pentru cei mici sunt disponibile paturi pentru copii. De asemenea, sunt disponibile un seif, un minibar și un birou. Mai sunt disponibile și un frigider, un cuptor cu microunde și un aparat pentru cafea/ceai. Clienții au parte de mai mult confort și datorită setului de călcat. În plus, există un telefon cu apelare directă, un televizor cu canale prin satelit/cablu TV și WiFi (gratuit). În camere turiștii vor găsi ziarul cotidian. În baia dotată cu un duș și o cadă există un uscător de păr. Articolele de cosmetică creează un confort deosebit în băi.
Sport/divertisment
Hotelul oferă o serie de posibilități de a face sport și de petrecere a timpului liber. Clienții pot profita de vremea bună pe terasă. Cada cu hidromasaj din zona de scăldat promite relaxare profundă. Diverse oferte garantează distracție, ca de exemplu ciclism/ciclism montan, o sală de fitness și un spa. Copiii sunt supravegheați cu grijă la miniclub. Copyright GIATA 2004 - 2023. Multilingual, powered by www.giata.com for client no. 128259
Mâncare
Locurile unde se poate lua masa cuprind o cafenea și un bar. Clienții sunt răsfățați din punct de vedere culinar în 2 restaurante de nefumători cu aer condiționat și zone separate pentru fumători. Unitatea de cazare oferă pentru masă pachete de servicii cu mic dejun inclus, demipensiune și pensiune completă. La micul dejun (continental), prânz și cină clienții se servesc la bufet sau aleg mâncăruri à la carte după propriul gust (pentru prânz și cină).
Carduri de credit
Sunt acceptate carduri de credit uzuale ca: American Express, Visa și MasterCard.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!




CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra