Pirates Resort (Bicaz)
Mamaia, Jud. Constanta, Romania
- 3

Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Localizare: Hotel Pirates Resort 3*** Mamaia (fost Hotel Bicaz), reclasificat la 3 stele, isi intampina turistii incepand cu vara 2016 cu un nou nume si un nou concept, prietenos atat cu cei mici dar si cu cei mari. Hotel Pirates Resort este un hotel tematic unic pe litoral, situat in nordul statiunii, la doar 10 de metri de plaja si se invecineaza cu hotelurile Vega, Apollo si Siret.Camere:
- camera dubla: se poate instala maxim un pat pliant
- apartamente: nu se asigura pat pliant (in fiecare locatie exista canapea extensibila)
Gold Pirate:
- Produsul GOLD PIRATE ofera turistilor in perioada 01 iulie - 08 Septembrie servicii de masa ALL INCLUSIVE in regim buffet suedez, bauturi racaoritoare, ceai, suc, cafea, bauturi alcoolice: vinul casei, bere draft si o selectie de bauturi spirtoase.
- Turistii GOLD PIRATE vor avea acces gratuit in sectorul de plaja PIRATES BEACH si vor avea la dispozitie 2 sezlonguri/camera.
- Turistii GOLD PIRATE vor beneficia si de servicii de masa intermediare tip GUSTARI - GOLD PIRATE sunt si cei care opteaza pentru pensiunea completa in extra/low season. Singura diferenta consta in regimul de masa (a la carte-card valoric)
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!




CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra