HOTEL DIANA.
Eforie Nord, Jud. Constanta, Romania
- 3
Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
FACILITATI UNITATEDotari generale: restaurant propriu pentru mic dejun, Wi-fi gratuit, parcare in limita disponibilitatilor, camera de bagaje, plaja privata.
Se asigura, gratuit, 2 sezlonguri cu umbrela / camera / zi, pe plaja hotelului (Plaja Debarcader) in perioada 29.05-31.08.2026.
* sezlongurile alocate locatiei noastre sunt pozitionate in dreapta Digului Debarcader, in ultimele 4 randuri spre faleza.
DESCRIERE CAMERE
Camerele duble cu balcon sunt dotate cu pat matrimonial (160x200) sau 2 paturi twin (repartitia se face la Receptie), baie cu dus, televizor, aer conditionat, minibar (racitor), balcon.
Camerele duble fara balcon sunt dotate cu pat matrimonial (160x200) sau 2 paturi twin (repartitia se face la Receptie), baie cu dus, televizor, aer conditionat, minibar (racitor).
Camera dubla Family are in dotare un pat matrimonial (160x200) si un pat pentru o persoana, cu balcon.
Hotelul Diana ofera 27 camere din care, 69 camere duble cu balcon, 51 camere duble fara balcon si 7 camere duble family. Hoteluls a fost renovat integral in 2020, astfel oferind camere cu mobilier nou, bai renovate, TV, aer conditionat, racitor, telefon.
LOCALIZARE
Hotel Diana este situat pe faleza din Eforie Nord, la doar 80 de metri de plaja.
POLITICI
Persoanele peste 14 ani vor plati taxa de statiune.
SERVICII MASA
Mic dejunul se serveste in restaurantul hotelului in regim de bufet.
Pranz si cina in regim a la carte, se asigura la Restaurant Natalia (deschis in perioada 01.07 - 31.08.2026) sau in regim autoservire la Terasa Maria (deschis in perioada 01.06 - 31.08.2026).
FACILITATI COPII
Copiii 0-2 ani cazati in camera cu 2 adulti beneficiaza de gratuitate la cazare si masa.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra




