HOTEL VRAJA MARII.
Eforie Nord, Jud. Constanta, Romania
- 2

Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
FACILITATI UNITATEAcces direct pe plaja;
Parcare auto -cu plata - in limita locurilor disponibile;
Internet wirless - gratuit;
Pastrare valori - gratuit. Camera bagaje - gratuit;
La receptie - telefon fix si e-mail;
DESCRIERE CAMERE
Renovat in primavara anului 2022, hotelul Vraja Marii dispune de 30 de camere duble (cu 2 paturi), 19 dintre ele cu vedere
la mare iar celelalte 11 cu vedere la statiune. Toate camerele au balcon si sunt dotate cu aer conditionat, televiziune prin cablu, LED TV, minibar,
Internet wireless gratuit, baie cu dus, acces securizat pe baza de cartela.
Camera Dubla Vedere la Mare - Dotari camere: paturi twin, baie cu dus, TV - cablu, balcon, vedere catre mare si plaja.
Camera Dubla - Dotari camere: paturi twin, baie cu dus, TV - cablu.
LOCALIZARE
Hotelul Vraja Marii este mplasat pe plaja Belona, in sudul statiunii Eforie Nord, la aproximativ 1 km fata de gara.
POLITICI
Persoanele peste 14 ani vor plati taxa de statiune.
FACILITATI COPII
- in camera dubla se pot caza maxim 2 adulti si 1 copil de pana la 7 ani, fara solicitare de pat suplimentar;
- pentru copil mai mare de 7 ani, obligatoriu se va solicita pat suplimentar.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!




CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra