Legacy Hotel cm
Eforie Nord, Jud. Constanta, Romania
- 2
Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Legacy Hotel - clasificat 2 stele (fostul Hotel Jupiter) a o mostenire a serviciilor de calitate impletite deopotriva cu o implicare emotionala incomensurabila!Bucurati-va de facilitatile hotelului Legacy si de un personal prietenos si dedicat, gata sa va asigure un sejur cat mai plcut. Rezervati acum la Hotel Legacy pentru o sedere confortabila si convenabila, la preturi accesibile!- Mic dejun in sistem bufet suedez: include bauturi non-alcoolice: ceai, apa, cafea, sucuri neacidulate gama Pepsi;
- Pranz SAU cina in sistem bufet suedez: include preparate cu inspiratie atat din bucataria romaneasca, internationala, cat si nepaleza.In timpul meselor se servesc bauturi alcoolice (coniac, vodka, bere la draft, vinul case, lichior), bauturi non alcoolice (cafea, suc natural/carbogazos, apa plata/minerala)
- Accesul gratuit la Aqua Forty (loc de joaca pentru copii cu jeturi de apa),
- Accesul gratuit la Mini spa exterior (sauna, Jacuzzi),
- Accesul gratuit la Fortyland (loc de joaca interior),
- Accesul gratuit la Forty Play (loc de joaca exterior),
- Accesul gratuit la piscina pentru adulti, cu apa SARATA
- Accesul gratuit la piscina INCALZITA pentru copii
- Divertisment zilnic pentru copii.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!
Alte hoteluri in zona
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra