Majestic
Jupiter, Jud. Constanta, Romania
- 3
Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Localizare: Complexul Hotelier Majestic Jupiter este amplasat in partea de nord a statiunii Jupiter, la aproximativ 180 m de plaja.Descriere: Hotelul este clasificat la categoria 3*** (trei stele), dispune de camere dotate cu pat matrimonial (140x200 cm) sau twin (90x200 cm). Complexul are 162 de camere duble si 8 apartamente, piscina exterioara, foisor, gradina de vara, restaurant si terasa, sali de conferinte, loc de joaca pentru copii. Pe terasa se organizeaza spectacole de divertisment. Hotelul nu detine plaja inchiriata, insa turistii au acces la plaja publica sau plaja amenajata (cu umbrele si sezlonguri contra cost).
PREZENTARE SPATII DE CAZARE:
- Camera dubla cuprinde spatiu de dormit cu o suprafata de 14 mp (cu pat matrimonial sau paturi twin), baie cu dus, balcon.
- Camera dubla in regim single: cuprinde spatiu de dormit cu o suprafata de 14 mp (cu pat matrimonial/twin), baie cu dus, balcon.
Dotari camera: (twin sau matrimoniala), parchet, minibar, televizor, televiziune prin cablu, aer conditionat, baie cu dus, prosoape. - Apartamentul cuprinde un dormitor, living, baie si balcon, suprafata totala 32 mp.
- Dotari apartament: parchet, minibar, televizor, televiziune prin cablu, aer conditionat, baie cu dus, prosoape, canapea extensibila in living.
SALI DE CONFERINTA
Complexul beneficiaza de 3 sali de conferinta. Capacitatea acestora este de 20, 60 si 80 locuri.
Salile de conferinta sunt dotate cu: aer conditionat, conexiune la internet, videoproiector, flipchart, ecran de proiectie.
TIPURI DE MASA
- Mic dejun
- Demipensiune (mic dejun + pranz).
- All-inclusive (mic dejun + gustare + pranz + gustare + cina).
CONCEPT ALL INCLUSIVE COMPLEX HOTELIER MAJESTIC JUPITER
MASA
08:00 a 10:00 Mic dejun sistem bufet suedez (include diferite tipuri de omleta, branzeturi, mezeluri, legume, dulciuri, racoritoare, ceai, cafea)
11:00 - 12:00 Gustare (produse de patiserie)
13:00 a 15:00 Pranz sistem bufet suedez (include supe, ciorbe, mancare gatita, garnituri, salate, legume, fructe, dulciuri)
17:00 a 18:00 Gustare (produse de patiserie)
18:30 a 20:00 Cina sistem bufet suedez (include mancare gatita, gratar, garnituri, salate, legume, fructe, dulciuri)
- Orele de masa pot suferi modificari
Bauturile non-alcoolice neimbuteliate (apa, racoritoare, ceai, cafea) si alcoolice neimbuteliate (bere draft, vin de masa draft alb sau rosu, lichior, vodka, coniac) pot fi servite (numai pentru pachetele all inclusive), in restaurant sau in locurile special amenajate intre orele 10:30 a 20:30.
Toate bauturile racoritoare sau alcoolice imbuteliate sunt contra cost.
CONCEPT DEMIPENSIUNE COMPLEX HOTELIER MAJESTIC JUPITER
MASA
08:00 a 10:00 Mic dejun sistem bufet suedez
13:00 a 15:00 Pranz sistem bufet suedez
Orele de masa pot suferi modificari.
BAUTURI
Bauturile non-alcoolice neimbuteliate (apa, racoritoare, ceai, cafea) si alcoolice neimbuteliate (bere draft, vin de masa alb/rosu, lichior, vodka, coniac) pot fi servite numai in timpul mesei de pranz intre 13:00 a 15:00.
Toate bauturile imbuteliate sunt contra cost.
DIVERTISMENT
- gradina de vara
- piscina exterioara
- terasa si restaurant
- loc de joaca pentru copii
- spectacole de divertisment
- program artistic pe terasa restaurantului.
- Piscina exterioara cu sezlonguri si umbrele (in limita disponibilitatii).
- Acces piscina gratuit pentru turistii complexului intre 09:00 - 18:00.
- Parcare gratuita (in limita locurilor disponibile, fara responsabilitate pentru furt/deteriorari).
- Uscator de par si fier de calcat a se imprumuta de la receptie.
- Curatenie in camera
- Schimbare lenjerie si prosoape
- Internet wireless: in zona receptiei si a piscinei
- Seif la receptie
- Camera bagaje
- Informatii turistice
- Loc de joaca pentru copii
- Rezervari bilete spectacole
- Informatii meteo
- Trezirea turistilor
- Transmitere mesaje
- Predare corespondenta
- Comenzi taxi
- Sah, table, rummy, carti de joc
- Check-in incepand cu ora 18:00
- Check-out pana la ora 12:00
- Cheia se preda dupa verificarea camerei; pierderea cheii se taxeaza cu 50 lei.
- Solicitari camere alaturate, la etaj, vedere spre mare a nu se garanteaza.
- Purtarea bratarii este obligatorie pentru turistii cu masa inclusa.
- Parcare fara rezervare si fara responsabilitate pentru probleme aparute.
- Nu se garanteaza siguranta bunurilor a se recomanda folosirea seifului.
- Fumatul permis doar in spatiile special amenajate.
- Acces interzis cu animale de companie.
- Internetul poate avea fluctuatii a hotelul nu isi asuma responsabilitatea.
- Acces interzis in zonele destinate personalului.
- Interzis volumul ridicat al muzicii fara acord.
- Copiii trebuie supravegheati.
- Nudismul si exhibitionismul sunt interzise.
- Interzis calcatul pe iarba sau distrugerea vegetatiei.
- Pastrarea curateniei este obligatorie.
- Deteriorarea obiectelor se taxeaza.
- Orice defectiune se anunta la receptie.
- Interzisa introducerea paturilor pliante, sezlongurilor din afara complexului.
- Interzisa introducerea armelor sau substantelor interzise.
- Interzisa folosirea electrocasnicelor personale (cuptor microunde, expresor, fierbator etc.)
- Prosoapele si lenjeria din camera nu se folosesc la piscina/plaja.
- Interzis accesul la restaurant/piscina/terasa cu produse alimentare din exterior.
- Lenjeria se schimba dupa 3 nopti conform legislatiei.
- Schimbarea suplimentara prosoape: 15 lei; schimbarea completa lenjerie la mutare in alta camera: 30 lei.
- Preparatele se servesc doar in restaurant/terasa.
- Acces piscina gratuit doar pentru turistii hotelului.
- Acces interzis la piscina pentru persoane cu simptome de boli transmisibile.
- Echipament adecvat si dus obligatoriu inainte de utilizarea piscinei.
- Copiii pot sta la piscina doar insotiti de adult.
- Orice persoana care foloseste piscina isi asuma responsabilitatea.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra




