Resort GREEN VILLAGE
Sfantu Gheorghe - Tulcea, Jud. Tulcea, Romania
- 4
Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Localizare: in Sfantu Gheorghe, locul unde Dunarea intalneste Marea Neagra, Resortul 4* Green Village inseamna deopotriva o vacanta pe litoral si o evadare in inima Deltei.Se accepta animale de companie - taxa de acces este de 60 lei / noapte .
Tarifele nu includ transferul de la Murighiol la resort si nici taxa de acces in Delta Dunarii. .
Transport cu barca de la Murighiol la Resort Green Village
1. TARIFE
28.04 - 30.09.2023 - 240 lei de persoana DUS- INTORS
14.04 - 27.04.2023 /01.10 - 15.10.2023 - 215 lei de persoana DUS- INTORS
2. Copiii 0 - 2.99 ani achita o taxa de transport de 60 lei (dus-intors). Din motive de siguranta, copiii cu varsta cuprinsa intre 0 - 2.99 ani trebuie sa fie tinuti in brate de catre parinti / adulti pe toata durata transportului.
3. Copiii 3 - 11.99 ani achita 50%d in tariful de adult.
4. Copiii peste 12 ani sunt considerati adulti si platesc tarif intreg
Turistul are posibilitatea de a transporta 1 animal de companie, in cutie speciala de transport pentru animale (sau in brate, pe propria raspundere), cu informarea in prealabil a resortului / departamentului aRezervaria si plata tarifului aferent: 60 lei / animal / dus-intors.
Locul de imbarcare
Autoturismele personale pot fi lasate in parcarea aSTAR 2000a din Murighiol (este o parcare cu plata, care nu se afla in proprietatea Green Village 4* Resort). Plata se efectueaza la plecare, la casieria parcarii, in baza cartelei de acces primita la sosire.
Atentie! Nu exista posibilitatea rezervarii locurilor de parcare!
Complexul dispune de: restaurant cu terasa, bistro, 3 sali de cinema/conferinte
Activitati entertainment center: biblioteca, biliard,sah, table, remi,darts, tenis de masa, piscina in aer liber, jacuzzi in aer liber,
Activitati in cadrul centrului spa: sauna, cabinet masaj.
Kids club: aminatie copii, jocuri interactive si atelier de creatie coordonate de o educatoare, locuri de joaca in aer liber..
Plaja se intinde, de la varsarea Dunarii in Mare, pe o suprafata de 30 km.
In zona Lebada Pelican sunt situate Receptia, Restaurantul Water Lily, Braseria Laguna, Entertaiment Center, Kids Club si Lotus Spa (accesul la masaj si ciuberele exterioare este contra cost, cu programare prealabila).
In zona Starcul Alb (la 2 minute de Lebada Pelican) se afla un iaz natural cu flora si fauna specifica, pe care se poate pescui de agrement.
In zona Egreta (la 5 minute de Lebada Pelican) se afla Jacuzzi (exterior), River Bar, sala de sport si un spatiu multifunctional.
Indiferent de zona in care sunt cazati, toti oaspetii au acces gratuit la toate facilitatile resortului, cu exceptia celor aflate in zona Egreta la care au acces doar adultii.
MESE :
Pranz: 120 lei / persoana / zi
Cina: 130 lei / persoana / zi
Alocatia pentru pranz va putea fi folosita tip fisa cont.
Cina servita in regim demipensiune include doar apa plata; restul bauturilor se vor comanda a la carte.
Cina poate fi servita in sistem serviciu la farfurie sau bufet (pentru minimum 30 de persoane).
Meniurile speciale (Halal, Kosher, Vegetarian / Vegan) se pot oferi la cerere, doar confirmate in prealabil de Prestator.
Regimul de masa achizitionat si platit nu se poate schimba in timpul sejurului
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra




