Savoy
Mamaia, Jud. Constanta, Romania
- 4
Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Localizare: Hotel Savoy 4**** Mamaia este situat in zona nordica a statiunii, direct pe plaja, in imediata apropiere a hotelurilor Ambasador si Lido, intr-o zona cu plaja larga. Face parte din hotelurile din garda veche a statiunii, cu arhitectura tipica de la inceputuri, in linii drepte simple, dar armonioase.Descriere Pachet All Inclusive Ultra Boost 2026
Descriere generala:
Pachetul All Inclusive Ultra Boost incepe cu cina in ziua sosirii (check-in) si include mic dejun, snack light, pranz, snack si cina in urmatoarele zile. In ziua plecarii (check-out), ultima masa inclusa este pranzul.
Mese incluse:
Toate mesele sunt servite a la carte din meniuri prestabilite atunci cand numarul de oaspeti este sub 50 de persoane si in regim bufet suedez cand numarul de oaspeti depaseste 50 de persoane. Servirea meselor se face atat in restaurant, cat si pe terasele acestuia, conform urmatorului program:
- Mic dejun: 07:00 - 10:00
- Pranz: 12:30 - 14:30
- Snack: 16:30 - 17:30
- Cina: 19:00 - 21:30
Pachetul All Inclusive Ultra Boost ofera bauturi alcoolice, non-alcoolice si cocktail-uri disponibile pe tot parcursul zilei la barurile din resort, in urmatoarele intervale orare:
- Bar Piscina: 09:00 - 19:00
- Bar Plaja: 09:00 - 19:00
- Bar Dom Plaja: 19:00 - 23:00
- Bar Terasa Restaurant: deschis in timpul meselor iar seara pana la ora 22:00.
Spectacole si animatie:
- Oaspetii beneficiaza de spectacole si programe de animatie pentru copii si adulti, incepand din 15 iunie 2026.
- Oaspetii beneficiaza de sezlonguri gratuite pe plaja hotelului, atat pentru adulti, cat si pentru copii. Sezlongurile nu pot fi rezervate in avans. Primele doua randuri de umbrele de la malul marii sunt destinate exclusiv oaspetilor care au rezervat apartamente.
- Daca obiectele personale sunt lasate nesupravegheate timp de 30 de minute, angajatii hotelului le vor strange si le vor depozita la bar. Prosoapele hotelului nu se restituie.
- La check-out, este necesara predarea cardului de prosop; in caz contrar, se va achita o taxa de 150 lei.
- Accesul la piscinele hotelului este gratuit, cu sezlong si umbrela in limita disponibilitatii. Sezlongurile nu pot fi rezervate in avans.
- Daca obiectele personale sunt lasate nesupravegheate timp de 30 de minute, acestea vor fi stranse de angajati si depozitate la bar. Prosoapele hotelului nu se restituie.
- Prosoapele hotelului pot fi utilizate la piscina si pe plaja, pe baza de card. Schimbul de prosoape se poate face o data pe zi.
- Hotelul nu isi asuma responsabilitatea pentru prosoapele personale lasate, uitate sau pierdute atat la plaja, cat si la piscina.
- Domnul Girafa Academia de Joaca: In perioada 01 iunie - 06 septembrie, copiii cu varste intre 1 si 8 ani beneficiaza de acces intre orele 10:00 - 19:00 la activitati precum jocuri, jucarii, desene animate si concursuri interactive.
- Locuri de joaca pe plaja: Acces la zone cu gonflabile, complexe de joaca si tobogane.
Include facilitati suplimentare pentru familiile cu copii mici:
- Carucioare pentru copii, sterilizator si incalzitor de biberoane, cadita si masuta de infasat, la cerere, disponibile la receptia hotelului.
- Loc special pe plaja pentru bebelusi, cu umbrar si nisip fin, imprejmuit cu bancute pentru insotitori.
- Mancare pentru copii mici (0-2 ani), preparata special si disponibila la cerere, gata de a fi mixata de catre parinti.
- Parcarea este gratuita in limita locurilor disponibile. Locurile de parcare nu pot fi rezervate.
- Hotelul nu isi asuma responsabilitatea civila sau penala pentru orice fel de paguba sau prejudiciu adus masinilor sau bunurilor lasate in interiorul acestora. Hotelul recomanda fiecarui oaspete sa nu lase articole de valoare in interiorul vehiculului, intrucat nu asigura securitatea vehiculelor si nu poate fi raspunzator pentru pagubele directe sau indirecte, pierderi civile, contraventii sau infractiuni care au loc in parcare.
- In ziua check-out-ului, locul de parcare trebuie eliberat pana cel tarziu la ora 11:30.
Toate mesele sunt servite a la carte din meniuri prestabilite atunci cand numarul de oaspeti este mai mic de 50 de persoane.
Regim bufet suedez:
Produsele oferite la mic dejun, pranz si cina trebuie consumate doar in incinta restaurantului si pe terasa, pe durata desfasurarii mesei. Nu este permisa iesirea cu produse alimentare sau bauturi din aceste locatii.
Bauturi incluse:
Toate bauturile incluse in pachetul All Inclusive Ultra Boost pot fi ridicate de la barurile din resort. Acestea se servesc exclusiv in locatiile desemnate: restaurant, terasa restaurant, piscina, plaja si pool bar.
Bratari de identificare:
Clientii care achizitioneaza pachetul All Inclusive Ultra Boost vor primi la check-in bratari pe care sunt obligati sa le poarte pe tot parcursul sejurului.
Check-in si check-out:
Hotelul asigura cazarea incepand cu ora 18:00, astfel check-in-urile mai devreme de aceasta ora se efectueaza in functie de disponibilitate.
Check-out-ul trebuie efectuat cel tarziu la ora 11:00, in ziua plecarii, moment in care cartelele de acces se dezactiveaza automat.
In ziua check-out-ului serviciile incluse in pachet se finalizeaza la ora 11:00 fara exceptie.
Dupa predarea cardurilor de acces si a cardurilor de prosoape, accesul ulterior la serviciile hotelului nu mai este posibil.
Anularea rezervarilor:
Hotelul isi rezerva dreptul de a anula o rezervare in urmatoarele conditii:
- Daca rezervarea poate aduce prejudicii reputatiei hotelului;
- Daca oaspetele are un istoric negativ, cum ar fi servicii neachitate, tulburarea linistii, producerea de pagube etc.;
- Daca oaspetele refuza sa se legitimeze pe baza actului de identitate.
Conform Codului de Conduita privind Prevenirea si Protectia Copiilor impotriva Exploatarii Sexuale in Turism, adultii insotiti de copii sub 14 ani trebuie sa prezinte certificatul de nastere al copilului sau pasaportul si orice alt document care dovedeste relatia de rudenie. Pentru copii peste 14 ani, este necesara prezentarea cartii de identitate sau a pasaportului.
Sortimentul de alimente si bauturi:
Hotelul isi rezerva dreptul de a decide sortimentele de bauturi si alimente incluse in pachetul All Inclusive Ultra Boost.
Accesul cu alimente si bauturi din exterior:
Din motive de siguranta alimentara, nu este permis accesul in hotel cu alimente sau bauturi aduse din exterior.
Minibar:
Minibarul din camera este inclus in pachetul All Inclusive Ultra Boost si se reumple o data pe zi. Produsele trebuie consumate doar in incinta hotelului. Reumplerea se face doar pentru produsele consumate ale caror ambalaje se regasesc in camera.
Prosoape:
Nu este permisa folosirea prosoapelor din camera la piscina sau pe plaja. La check-in, se vor primi carduri pentru prosoape, care vor putea fi ridicate din zona piscinei si utilizate atat la piscina, cat si pe plaja. La check-out, cardurile de prosop trebuie predate impreuna cu cele de acces in camera. Schimbarea prosoapelor este posibila o data pe zi.
Garantia pentru prosoape:
La check-in, se va solicita o garantie de 150 lei pentru fiecare prosop, preautorizata pe un card de credit/debit valabil sau achitata numerar. Garantia se va elibera la check-out, odata cu predarea cardurilor de prosop. Refuzul depunerii garantiei duce automat la neacordarea cardurilor de prosoape.
Activitatea teraselor si restaurantelor din vecinatate:
Activitatile teraselor si restaurantelor din vecinatate nu sunt administrate de hotel, fiind entitati private independente. Respectarea normelor si regulilor pentru perioada estivala este responsabilitatea exclusiva a acestora, iar hotelul nu poate fi tras la raspundere pentru eventualele abateri, depasirea nivelului admis de zgomot sau alte neconformitati
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra




