VOILA MAMAIA cm
Mamaia, Jud. Constanta, Romania
- 3

Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Localizare: Este amplasat In nordul statiunii, chiar pe malul lacului Siutghiol, oferind o priveliste superba catre acesta.Descriere: Hotelul are clasificare in categoria de 3 stele si ofera cazare in camere duble avand capacitatea de 196 de camere, majoritatea camerelor ofera vedere catre Lacul Siutghiol.
Sunt acceptate si animale de companie de talie mica (pana la 10 kg) - contra cost. NU se accepta accesul cu acestea in spatiile publice (piscina, restaurant, bar, lobby Receptie)
Camere: Toate camerele sunt dotate cu baie proprie, aer conditionat, minibar, tv, balcon.
- Camere duble cu paturi twin:
Cele 99 de camere cu 2 paturi separate sunt dispuse pe toate etajele si au vederea la lac. Camerele sunt dotate cu aer conditionat, balcon, cablu - tv , frigider.
- camere duble cu pat matrimonial:
Cele 97 de camere cu pat matrimonial sunt dispuse pe toate etajele si au vederea la lac. Camerele sunt dotate cu aer conditionat, balcon, cablu - tv , frigider.
Camerele din cadrul Hotel Voila Mamaia 3 stele sunt dotate cu mobilier reconditionat, grup sanitar propriu cu dus, televizor, minibar, aer conditionat (posibilitate de incalzire), balcon, geam termopan si plasa de insecte, tv lcd, internet wireless. Unele camere au usa intre ele, fiind ideale pentru familiile cu copii.
Paturile suplimentare suporta pana la 40kg !!!
Pachet Demipensiune:Pana pe data de 03.07.20245 (inclusiv) pachetul de cazare + DEMIPENSIUNE include: Demipensiune = 80 lei / persoana / zi a fisa cont a la carte din meniul de la restaurant. Pentru copii se achita aceeasi valoare.
In perioada 04.07-04.09.2025 pachetul cazare + DEMIPENSIUNE include:
Mic dejun a bufet suedez a 07:30 a 10:00
Cina a bufet suedez a 19:30 a 21:30
Cina a bufet suedez a include si bauturi non-alcoolice: sucuri acidulate / neacidulate la draft, apa, ceai, cafea si bauturi alcoolice: bere si vinuri la draft, vodka, lichior, whisky a bauturi autohtone a care se servesc doar in timpul programului de masa (19:30 a 21:30)
Pachet all inclusive, 04.07-04.09.2025:
- mic dejun bufet suedez- 7.30-10.00
- pranz bufet suedez- 13.00-15.00
- cina bufet suedez: 19.30-21.30
Pranzul si cina bufet suedez includ si bauturi non alcoolice: sucuri acidulate/neacidulate la draft, apa, ceai, cafea si bauturi alcoolice: bere si vinuri la draft, vodka, lichior, whiskey- bauturi autohtone- care se servesc pentru pachetele all inclusive de la 10.00 pana la 21.30.
- bratara oferita la check-in este obligatorie, aceasta diferentiaza pachetele achizitionate
- pentru turistii care opteaza pentru pachetul demipensiune- intra cu cina in ziua de check in si ies cu mic dejun
- pentru turistii care opteaza pentru pachetul all inclusive- intra cu cina in ziua de check in si ies cu pranzul
- produsele oferite la mic dejun, pranz si cina se vor consuma doar in incinta restaurantului pe parcursul desfasurarii meselor
Servicii gratuite:
- acces gratuit la piscina (10.00-19.30), sezlonguri la piscina (in limita disponibilitatii)
- parcare gratuita in limita disponibilitatii
- acces gratuit la locul de joaca si activitati interactive pentru copii
- program artistic in perioada 01.07-31.08.2025
Alte info:
- cazarea incepe la ora 18.00 si se termina la ora 12.00 in ziua plecarii.
Taxele locale se achita la receptie.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!




CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra